FANDOM

Lord Voldemort Edit

Romeo Gåde Detlev Junior var født for 63 år siden (På Harrys andet år), og var forældreløs. Hans mor var Merope Barsk (Fuser, Fuldblods.). Merope blev forelsket i en mugglerdreng, i lille Galgeby, der hed Romeo Gåde. Men Romeo gengældte ikke kærligheden, så Merope brugte en kærlighedseliksir. Romeo blev selfølgelig forelsket i hende, og de drog væk fra landsbyen sammen. Nogle år efter var de gift og Merope var gravid. Men Merope troede at Romeo stadig ville elske hende, så hun stoppede med at give ham kærlighedseliksir. Men da Romeo blev sig selv, drog han tilbage til landsbyen og fortalte det hele til sine forældre. Merope blev meget ulykkelig, og med det eneste hun havde, en lille medaljon, drog hun til London, solgte Medaljonen til 10 Galleoner, og fødte på et børnehjem. De eneste ord hun sagde under fødslen, var :"Jeg håber han vil ligne sin far!". Merope døde en time efter fødslen, af sorg, og det eneste hun nåede at sig var barnets navn; "Han skal hedde Romeo Gåde efter sin far, og Detlev Junior efter sin morfar!". Romeo G. Detlev Jr. voksede op på børnehjemmet, og det var tydeligt at han ikke ønskede andet end at komme væk. Under hans ophold på børnehjemmet, skete der nogle mærkelige ting omkring ham. Fx. En dag da børnehjemmet var på udflugt, tog han to andre børn med i en grotte ved vandet. Da de kom ud igen blev de aldrig sig selv.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki